Hemnes

Mitt sovrumsprojekt blir sakna men säkert klart. Jag har länge varit på jakt efter två likadana sängbord. Jag och Jack har haft två olika gamla antika pottskåp, och det har väl sin charm men nu ville jag ha likadana, och det är väl inte så svårt tycker ni, men vi har en kontinentalsäng, och sängen är 65 cm hög. De flesta sängbord som jag tycker är fina och passar oss är lägre. Hemnes avlastningsford från IKEA har jag spanat på många gånger men inte slagit till. De kostar ändå 499:- st, och jag har kikat på auktion och loppisar men inte hittat. Och vi har inte haft brottåm med att hitta heller. Men nu såg jag tidigare i veckan på IKEAS facebook sida och för family medlemmar så kostade borden 349:- st i stället under en viss tid. Så i går åkte vi ner med Jacks föräldrar och gick en sväng.
 
I dag har jag skruvat i hop dem och gjort lite i ordning i sovrummet. Jag är mycket nöjd och till och med Jack som inte bryr sig nämnvärd över heminredning tyckte att det var fint och blev bra! :)
 
 
Sedan tidigare har vi dessa lampor i sovrummet och det blev jättefint tillsammans.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0