My birthday

I onsdags fyllde jag år! Jag firades av min älskade sambo, hans familj och min mamma. Jag, min bror och hans sambo ska ha kalas för vår släkt nästa helg.
 
I onsdags blev jag uppvaktad på jobbet med blommor, paket från Cilla och massa kramar. Hemma bjöds det som sagt var på fika, jag hade bakat Leilas mototskaka, den blev jättegod! Den kommer jag göra fler gånger.
 
Av min älskade sambo fick jag en shoppingdag med middag i Stockholm. Vi ska åka upp när det blir lite varmare och jag ska köpa skor och jacka, precis vad jag önskade mig.
 
Jag fick detta fina träningslinne som jag hade önskat mig!
 
Detta fick jag också, perfekt! Jag behövde verkligen en ny hårborste och sprayer!
 
Lite dålig instagrambild, men men :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0